20151102

Skinande rent!

Ville bara tipsa er alla som har klinkers i badrum eller stengolv eller kakel i kök, köp hem en flaska Kiilto stengrovrent för att få det skinande rent! Jag bad dem ta in detta till försäljning på selleri i stan och det var dom snälla och gjorde! Idag tvättade jag badrums och WC golven och dom blev superfina! Fogarna blev som nya och detta är också ända medlet som jag fått bort fett från vårt stengolv i köket med! Jag är så nöjd och tror även att du skulle va! :) här får ni se före och efter bilder av golvet!


3 kommentarer:

  1. Seriöst??!! Vilken skillnad i fogarna. Det där undermedlet måste jag få tag på! Tack för tipset.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa! Så kul att man kan tipsa andra om bra grejer här och detta är det absolut bästa medlet hittills!:) men var noga med att få bort det skäöjat så det inte kommer vidare till tex laminat...

      Radera
    2. Jaa! Så kul att man kan tipsa andra om bra grejer här och detta är det absolut bästa medlet hittills!:) men var noga med att få bort det skäöjat så det inte kommer vidare till tex laminat...

      Radera