20151025

Paint paint paint...



Och så var jag igång igen... Det blir farligt det här med att va ledig på helgerna och att råka ha 30 olika gråa nyanser i garaget att välja mellan... Imorse bestämde jag mig för att börja tejpa in Enyas lekrum och måla "bergstoppar". Det blev så coolt och jag är helnöjd med resultatet! Rummet fick lite " färg" ( det var helvitt) och blev direkt lite mysigare och mer lekfullt. Nu gäller det att hitta ursnygga passande gardiner också. Funderar på hellånga eller en snygg färgglad kappa till. Borde funka. Nu ska jag även försöka hitta snygga detaljer till rummet för att få det riktigt trevligt! Borde även få walk in closeten i lekrummet färdigmålad så att jag skulle kunna göra den till ett krypin med stora kuddar var man kunde ligga och läsa:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar