20150907

Autumn.





Höst. Den bästa årstiden!
Härliga dimmiga, ljumma och soliga höstmorgnar med långpromenader i skogen. Och däremellan regn, åska och sena finmiddagar hemma med älsklingen... Vackra färger ute och mysbelysning inne!

Jag får så himla mycket energi såhär på hösten. Jag har 100 projekt på gång och jag vill baka och pyssla på hemma. Jag älskar att det blir så! Jag håller som bäst på med en ny sänggavel, målar om en gammal kappsäck och fixar ett legobord till Enya ute i garaget. Därefter borde vi sätta dit sista listerna, fixa bänkskivorna i grovköket, måla bastun, måla kök och vardagsrum, renovera i köket, fylla på gården med nytt grus, sätta ner lökar osv osv... Listan kan göras hur lång som helst och finns det inget att göra så hittar jag nog på nåt! :D

Idag har jag iaf gjort nya krukor till terassen, lite höstigare men sååå fina. Och så ska jag försöka hitta tid och fixa nån höstkrans till dörrarna och lite annat pyssel. Så ser min vardag ut, tur att jag ännu har en ledig dag före jobbet kallar :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar