20150712

Marknad.

Eftersom jag har den bästa och snällaste mannen som finns så slapp jag ut med vännerna igår medan han lämnade hem med Enyan.

För att han inte skulle ha så himla tråkigt så fyllde jag kylen med öl och köpte ett nytt ps3 spel till honom som han kunde spela lördagsnatten :) Några pluspoäng fick man nog tror jag... ;)

Jag cyklade iväg till Maria och där möttes vi upp av Liis och Egne och snart drog vi iväg till tältet och fan så kul vi hade! Det är så längesen jag haft såhär kul en utekväll, vi dansade från halv 11 till halv 3 och då var fötterna så sjuka för oss så då var dt bra att cykla hem igen! Ett tiopoängsband spelade och det var feelis på topp från första låt till sista! :) Så kul att få va med om en sånhär toppenkväll med dom bästa vännerna!! Oförglömligt! :)

Idag har jag mått super, lite trött kanske men annars bra som tur e. Jag och Enya och Liis åkte iväg för att äta pizza till Närpes, och fasiken så god pizza vi fick! En härlig helg med andra ord!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar