20150524

Framsteg.

Vår gård är ett kaos för tillfället. Vi var smarta nog att köpa en robotgräsklippare så vi har iaf ett bekymmer ur världen, men mitt livs första trädgårdsprojekt håller iaf på att ta form efter några veckors hårt arbete! Man skulle vart smart o börjat med nåt mindre projekt som första, men jag känner mig själv så pass bra så jag vet att allt ska hända på en gång och helst ska det också va perfekt direkt! Nu har vi idag äntligen fått gräset sått på alla jordplättar och imorgon blir det att skotta ännu mera grus runt träden och sen fortsätta med bark längre bort mot komposterna. Nu skulle ju gärna gräset få växa snabbt som fan och allt (som fortfarande ska sås) i odlingslådorna ska växa fint! :) efter detta projekt ska jag njuta på terassen resten av sommarn!:)

1 kommentar: