20150404

|| lördag ||

Igår var vi hela dagen hos mina föräldrar. Malin kom från Vasa och Fredde och Anna var också där! Det är alltid lika roligt då vi alla är samlade!

Vi blev bjudna på den godaste 3 rätters middan jag ätit på länge, och mätta och belåtna åkte vi hem på kvällen. Robert har jobbat hela påsken, och kommit hem sent på kvällen. Vi har varit för oss själva jag och Enyan men imorgon och måndag har han äntligen ledigt med oss!:)

Idag har vi bara njutit hemma och sen blev vi bjudna på pizzabuffe' av Roberts mamma och Ove. Det var trevligt att se alla, och snällt av dem att bjuda hela bunten ( typ 20st) på buffe' i restaurang:) Så roligt att man kan börja ha tunnare kläder på sig så idag fick Enya va riktigt tuff i sin nya läderjacka och converse:)

Ikväll har vi bara varit och pysslat på här hemma. Enyan somnar snart och då ska jag sätta mig med en bra bok och favvo vinet! :) Ha en skön lördag alla!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar