20150328

Fullspäckad lördag!

Klockan ringde 7.00 imorse och jag begav mig tidigt iväg till jobbet. Väl hemma igen så vinkade vi hejdå till underbara pappsen som åkte iväg på jobb och jag och Enya begav oss iväg på loppisresa. Hem kom.vi med mer delar till vår pentik servis, en jacka, 2 par skor och en pyjamas till Enyan. Hon somnade i bilen hem och efter tupplur och mat så packade vi väskan igen och drog iväg till simhallen. Hon var så förväntansfull och lycklig, bara log och skrattade hela tiden:) Det är den lätt bästa känslan då ens barn är riktigt lyckligt, och du vet att det är för att du själv orkar ta dig tid och hitta på nåt kul med barnet! Man blir så glad själv!
Där simmade vi och plaskade på och badade bastu en lång stund och sen hämta vi upp pizza nu då pappsen inte va hemma o fixa mat;)

Väl hemma ringde Maria och hon och barnen kom över och var här med oss i flera timmar! :) Så roligt att barnen börjat leka tillsammans och vi kan prata vårt däremellan! En underbar kväll hade vi! Nu har Enya just somnat och jag ska städa lite här, måla påskägg och dricka en cider! Robert kommer hem först efter 11 och jag ska passa på o njuta av tystnaden i huset och sen läsa en bok! Härliga lördag!!!♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar