20150325

Extra ledigt.

Idag har jag en extra ledig dag då Enyas dagmamma är på semester. Det tackar jag för eftersom vi idag råkar ha underbart väder här! Vi vaknade på allra bästaste humör och Enya och jag låg kvar en halvtimma å bara gosade och myste! Hos oss är morgnarna den absolut bästa tidpunkten på dygnet! Vi e alla utvilade och på strålande humör! (För det mesta iaf..;) )

Så efter att vi ätit frukost hoppade vi på cykeln och cyklade in till stan. Vi passade även på att handla mat på samma gång och sen hem tillbaks. Väl hemma har vi njutit på terrassen våran och byggt pussel. Klockan är nu 12 och Enya ska vila. Kanske jag passar på att städa upp lite här medans då vi får främmande senare. Ikväll blir det återigen ett boxningspass, så en bra ledig dag har jag allt!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar