20160206

Vår Lilla Söta...

Den här krabaten kan man inte få nog av. Hon babblar på som vet inte vad och man får knappt en syl i vädret själv..man kan ju undra vem hon brås på.... :D I förrgår då vi kom ur butiken så stannade en tant å frågade vad Enya heter..."Annika?...Anna-Liisa?" Nä Enya heter hon, svarade jag. Då tanten gick in började Enya dra mig i armen å säga "ja heter också Lähteenmäki mamma!!!" "Säg ti tanten att ja heter Lähteenmäki!!!!!!!!!" "Säg nu!!!!!" :D Alltså ååå söta vän, hon vet IAF vad hon heter. Idag då vi for till loppis så undra hon i bilen: "e loppise stort, litet eller större mamma?" Jag: he e större.. "Hu långt ere då?" -jag: 40meter... "Nästan enda upp ti månen?" -njae it nu så stort... Jaha. Å så säger hon plötsligt: "ja har ett problem..." jaha, ööö okej, va då för problem?! -"flickorna har ett problem.." -vadå fö problem? -"Nå, ingenting..." så va den diskussionen över.. Frågor frågor o konstiga svar. O förstår hon inte va jag förklarar så frågar hon igen och hon ger sig inte före jag har förklarat tills hon har det på det klara. Älskade unge som blir så stor och duktig! Vad skulle man göra utan denna krabat?:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar