20151215

Julgran.

Igår och idag har vi klätt julgranen med Enya. Jag hade ledigt ännu idag så från morgonen traskade vi iväg in till stan med vagnen. Vi köpte några julklappar och gick runt i butiker. Vi gick via cafe för lunch och på hemvägen tyckte Enya det var så skönt i vagnen så hon passade på att sova. Väl hemma lät jag henne sova en bra stund ute medan jag städade upp allt på gården och förde in alla grejer som lämnat ute. Nu får snön komma... Vi fortsatte julgranspyntandet då Enya vaknat och den blev riktigt fin! Det är första gången vi har en såhär stor gran! Granen hämtade vi med min pappa igår och Enya var så stolt och lycklig då hon fick köra traktor och styra! :) Imorgon startar jag igång jobbveckan och nu är det som mest hektiskt inför jul! Men det ska nog gå bra!:) Lite julstämning har vi fått hemma nu iaf, bara snön som fattas..

1 kommentar: